Zabawa bez końca podczas gry ze Smerfami

Firma Quick od dłuższego czasu przygotowuje gry w zestawach Magic Box i Fun Box dla najmłodszych graczy. Ostatnio jednak postanowiła wzbogacić te doświadczenia o elementy multimedialne. Firma znalazła idealnego partnera w postaci Cartamundi Digital do przygotowania hybrydowej kampanii promocyjnej, w której można zbierać karty, aby odblokować możliwość multimedialnej zabawy. Firma Quick chciała też przy okazji podkreślić swoje belgijskie pochodzenie, więc w Cartamundi Digital od razu pomyślano o Smerfach.

Firma Cartamundi Digital połączyła karty rozprowadzane w zestawach Magic Box i Fun Box z grami komputerowymi. Po zeskanowaniu karty za pomocą smartfonu gracze mogą dołączyć do gry w aplikacji „Gesmurft” („Smerfnięty”). Aplikację tę można bezpłatnie pobrać z App Store i Google Play Store. Opracowaliśmy łącznie cztery gry dla Magic Box i kolejne cztery dla Fun Box.

Atrakcyjność wizualna

Karty w Magic Box umożliwiają najmłodszym uzyskanie dostępu do prostych gier, w które można łatwo grać wiele razy. Niektóre gry wymagają od graczy posiadania jednej z kart. Przykładowo, w układance gracz musi za pomocą karty przesuwać przedmioty do Smerfa, do którego one należą.

W innej grze Smerf cały czas biegnie na tle przesuwających się obrazów z książki. W tym wizualnie atrakcyjnym środowisku gracz pomaga Smerfowi unikać przeszkód zbierając po drodze nagrody.

W Smerfowym Teatrze gracze mogą tworzyć tła, rekwizyty i rozmieszczać Smerfy, aby w ten sposób przygotować własną Smerfową Opowieść. Przesuwając palcem po ekranie można przemieszczać Smerfy i przedmioty, a dziecko pełni rolę narratora. Aplikacja nagrywa narrację, aby dziecko mogło później obejrzeć swoją opowieść razem z innymi osobami.

 

Spryt i przewidywanie

Firma Cartamundi Digital opracowała też cztery gry dla Fun Box wymagające nieco więcej sprytu. Gry te stanowią wyzwanie dla dzieci w wieku od 8 do 11 lat, które z pewnością będą chciały grać w nie wiele razy.

W grze z lusterkami na ekranie pojawia się promień światła. Gracz musi ustawiać Smerfy z lusterkami w taki sposób, aby odbite światło rozpaliło ognisko. Oczywiście, pomiędzy Smerfami znajdują się przeszkody nieprzepuszczające światła oraz takie, które należy ominąć. Długotrwałą zabawę zapewnia aż pięć poziomów gry.

W grze Ucieczka gracze muszą poprowadzić Smerfa do wyjścia z pokoju. Po drodze Smerf musi zbierać przedmioty, takie jak np. klucz. Kot Klakier kręci się w pobliżu i gdy tylko zobaczy Smerfa, gra kończy się. Aby wygrać, Smerf musi wyjść z kluczem z pokoju. Dodatkowe osiągnięcie stanowi zebranie smerfowych jagód.

Połączenie dwóch belgijskich marek

Firma Cartamundi Digital przedstawiła pomysł polegający na możliwości odblokowywania ośmiu gier dla Quick poprzez karty i rzeczywiście opracowała te gry. Ponadto udzieliliśmy też porad w zakresie praw licencyjnych, aby Smerfy mogły być przedstawiane w grach oraz na kartach i w tym celu zawarliśmy umowę z licencjodawcą. Dzięki temu projektowi firma Cartamundi Digital mogła nawiązać wyjątkowe partnerstwo dwóch znanych belgijskich marek.

Szukasz nietypowego sposobu, aby w wyjątkowy sposób wypromować swoją markę lub produkt? Zachęcamy do kontaktu z nami!

     
    Specifications