Idealne zgranie

Cartamundi Polska, zespól zagorzałych kibiców zdołał przekonać swoim entuzjazmem Polski Związek Piłki Nożnej (PZPN) do przyznania im licencji. Czy już wcześniej nie udowodniliśmy, że dobrze gramy w ofensywie? Na przykład w czasie przygotowań do Mistrzostw Świata w 2014 r. wydaliśmy ekskluzywne gry karciane z Belgijskimi Czerwonymi Diabłami (talię zawierającą fragmenty koszulek „Czerwonych Diabłów”, oraz talię z oficjalnymi zdjęciami zawodników i ich zagrań). Bezpośrednio po Mistrzostwach Świata wydaliśmy kolejne dwie talie z Czerwonymi Diabłami, a także gry „Zgadnij kto to?” i „Trival Persuit” zarówno dla młodych, jak i doświadczonych kibiców (informacja dla fanów: teraz także dysponujemy pełną licencją na „Belgijskie Czerwone Diabły”). Ta skuteczna kampania związana z Mistrzostwami Świata była silnym argumentem w uzyskaniu pozycji preferowanego partnera PZPN w zakresie gier karcianych, gier planszowych, produktów promocyjnych i puzzli. Ale co znacznie ważniejsze, PZPN był pod wrażeniem naszych pomysłów i wiedzy eksperckiej w odniesieniu do kart i gier. Na całym świecie ludzie grają naszymi kartami i w nasze gry w swoich domach. Nawet ci, którzy nie znają naszej nazwy doświadczyli magii naszych gier choć raz. Krótko mówiąc jesteśmy idealnie zgrani.

Wyścig z czasem

Udane projekty w wielkim świecie futbolu połączone z doświadczeniem Cartamundi na każdym kroku procesu, począwszy od pomysłu i koncepcji wzoru, od licencji do produkcji, od marketingu do realizacji, wszystkie bez wyjątku stanowią idealny punkt wyjścia do ich wdrożenia w innych krajach. Mamy glokalne podejście do rynków: globalnie wykorzystujemy dobre doświadczenia naszych lokalnych zakładów. W naszej pracy to po prostu najlepsza strategia, ponieważ tradycje gier są różne na całym świecie. Dotyczy to także Polski.

Od momentu, gdy PZPN przekonał się do naszego know-how i doświadczenia sprawy potoczyły się szybko. Najpierw nastąpił atak dobrze opracowanym planem sprzedaży……i dostaliśmy licencję! Na początek opracowaliśmy cztery różne gry karciane (brydż i poker) zawierające wybrane wizerunki polskich zawodników. W każdej grze mamy różne zdjęcia zawodników, dzięki czemu mają one walor kolekcjonerski. Co więcej opracowaliśmy także puzzle, gry karciane dla dzieci, a nawet grę Monopoly w wydaniu piłkarskim!
Umowa została zawarta, a my musieliśmy zacząć działać. To sprawiło, że poczuliśmy się jak wgnieceni w fotele, gdyż pod koniec stycznia mieliśmy jedynie sporo pomysłów, ale jeszcze bez konkretów, bez opracowanych wzorów, bez planu produkcji… Mieliśmy jedynie kilka miesięcy na opracowanie i wyprodukowanie gier, zadanie wyglądało na zupełnie niewykonalne. Zupełnie jak zadanie reprezentacji polski, która musiała wygrać z Niemcami by zakwalifikować się na Mistrzostwa Europy 2016. Oni tego dokonali, my też!

Biało Czerwone barwy ponad wszystko

W krótkim czasie opracowaliśmy sześć różnych produktów detalicznych, „Biało-Czerwony zestaw Polskich Orłów”. Nie mogło w nim zabraknąć klasycznych gier karcianych (z naciskiem na brydża i pokera). Dodatkowo wypuściliśmy grę Czarny Piotruś, piłkarką wersję gry Monopoly, oraz zestaw puzzli (pod marką własną) dla „Biedronki” (100.000 szt. zapakowane w klikpaki) i dla naszego partnera dystrybucyjnego „Modecomu”. Stworzyliśmy także promocyjną talię „Jedziemy na Euro” dla czasopisma piłkarskiego.

Niezwykła karta piłkarska

Wisienką na torcie dla wytrawnych kolekcjonerów jest limitowana edycja „PZPN Polskie Orły”. To ekskluzywna talia zawierająca jedną kartę specjalną, w której znajduje się fragment oryginalnej koszulki piłkarza reprezentacji. Jest ona pięknie zapakowana w ekskluzywne pudełko, co czyni ją prawdziwym kolekcjonerskim rarytasem. Co więcej wszystkie produkty zostały ponumerowane, ponieważ wyprodukowano ich jedynie 2.000 szt. i będą one dostępne wyłącznie w sieci EMPIK.

Skontaktuj się z nami
poprzez wypełnienie formularza poniżej!

    Skontaktuj się z nami poprzez wypełnienie formularza poniżej!

    Specifications
    Product category